اعصابم ازش خیییییلی خرده. خیییییلی.به هرچی دست میزنه خرابش میکنه.اولین بار کیفم بود که بهش دادم. گفتم بهش که من این کیف رو خیییلی دوس دارم. مراقبش باش. وقتی برگشت زیپش رو شکونده بود. ولقعاااا عصبی بودم ازش ولی چیزی نگفتم. فقط منتظر شدم تا درستش کن. اما اون فقط یه گیره زیپ خرید و دیگه به روی خودش نیاورد. فلاسک کوچیکی که تو اولین مسافرتمون گذاشته بودش روی آتیش که گرمش کنه و زیرش رو خراب کرده بود.لگنی که موقع کباب درست کردن ، کفش رو آب کرد و یه نقطه گنده جاش تو لگن موند. ماشین که تو عروسی پسر داییش بغلش رو زد به یه ماشین دیگه و بابا بعدا منو دعوا کرد و اون هم هیچ وقت به روی خودش نیاورد و اعت حرف های دلی که نباید گفت...
ما را در سایت حرف های دلی که نباید گفت دنبال میکنید
برچسب: هرچی,دست,میزنه,خراب,میشه, نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:48